Retourneren en geld terug garantie

Product kapot of incompleet

Je mag van ons verwachten dat we jouw aankopen met zorg behandelen, en dat doen we dan ook. Velka.nl zorgt ervoor dat de producten die je koopt in perfecte staat ons magazijn verlaten. Mocht er toch onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan lost Erik dat graag voor je op!

Wat is het probleem?

Mijn product voldoet bij levering niet aan mijn verwachting
Dat is uiteraard vervelend. Maak je vol verwachting je pakket open en zit er iets in waar je totaal niet op had gerekend. Neem in dat geval contact op met Erik. Hij zou vragen om foto’s te sturen van de producten die je gekregen hebt, om zich een goed beeld te kunnen vormen van de situatie. Het is dus handig als je die foto’s al gemaakt hebt. Je kunt ze versturen via WhatsApp: +31612886123, of mail naar velkanederland@gmail.com.

Mijn product is beschadigd geleverd
Heeft je pakket onderweg schade opgelopen? Neem dan even contact op. Erik Veldkamp helpt je verder! Ook bij deze vervelende situatie is het handig als je de foto’s al hebt gemaakt, zo kan Erik je sneller van dienst zijn.

Mijn bestelling is incompleet of niet geleverd
Mis je iets? Of is je pakket helemaal niet bezorgd? Neem gerust contact met ons op.

Ik heb een ander probleem
Bij andere problemen neem gerust even contact met Erik Veldkamp. Hij helpt je graag verder!

Je artikelen retourneren

Teveel of de verkeerde producten besteld? Geen probleem. Je kunt de meeste aankopen binnen veertien dagen aan ons retourneren en dan krijg je gewoon je geld terug. De enige uitzondering op die regel zijn producten die verzegeld geleverd worden en vanwege hygiëne niet geretourneerd kunnen worden (bijvoorbeeld scharen en tondeuses). Als deze verzegeling verbroken wordt kan het artikel niet meer geretourneerd  worden. Al het andere wel. Retourneren vanuit België is uiteraard ook geen probleem, dit werkt hetzelfde als in Nederland.

Retouradres:
Velka.nl
Nassaustraat 47
9675 EM
Winschoten
Nederland

Producten retourneren kan op de volgende manier:

Terugsturen met retourformulier

Stap 1.
Stuur een mailtje naar velkanederland@gmail.com, of neem contact op via 0682831165 en vraag een retourlabel aan.

Stap 2.
Verpak de producten in de originele doos of een andere stevige verpakking. Controleer altijd of het product goed is verpakt, want het risico op eventuele beschadiging door eigen toedoen of de bezorger is voor eigen risico. Eventuele schade aan het door ons ontvangen product kan betekenen dat we de kosten hiervan in mindering brengen op het te crediteren bedrag.

Stap 3.
Geef je pakket binnen 14 dagen nadat je aan ons hebt laten weten van de aankoop af te willen zien af bij een PostNL pakketpunt. Uiteraard kan je de producten ook via een andere vervoerder retourneren. Check hier het dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. Voor het dichtstbijzijnde punt in België kun je hier kijken Check hier het dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. Voor het dichtstbijzijnde punt in België kun je hier kijken.

Stap 4.
Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, staat het aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, weer op de rekening waar het van afgeschreven is.

Heb je vragen over retourneren? Neem dus gerust contact op.

Terugbetalingen

Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, staat het aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, weer op de rekening waar het van afgeschreven is. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

Hoe we je terugbetalen hangt af van je betaalwijze

iDeal en PayPal: we storten het geld terug op jouw rekening.

Creditcard: we storten het geld terug op je creditcard.

Nog geen terugbetaling ontvangen?

Hoe lang het precies duurt voordat je je geld terug hebt, kan per bank verschillen. Maar het zou nooit langer moeten duren dan 5 werkdagen. Wacht dus voor de zekerheid 5 werkdagen voordat je contact met ons opneemt. Heb je na 5 werkdagen nog steeds geen terugbetaling ontvangen en ook geen bericht van ons gehad? Hou dan je ordernummer bij de hand en neem contact op, dan gaan we uitzoeken waar het is misgegaan.

Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik die vinden?

Heb je bij je bestelling geen factuur ontvangen? Hou dan je ordernummer bij de hand en neem contact op. Dan sturen we je de factuur alsnog toe!

Uitsluiting van herroepingsrecht

Producten waarvan de verzegeling is gebroken zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Dat doen we niet om jou dwars te zitten, maar om al onze klanten dezelfde kwaliteit te kunnen garanderen. Hygiëne en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. Je zou zelf toch ook geen artikel willen ontvangen dat reeds gebruikt is?

Herroepingsrecht op andere producten

Wat betreft deze producten kun je dus, zonder opgaaf van redenen, binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kunt voor een herroeping contact opnemen.

Hoe gaat het verder bij herroeping?

Na ontbinding van de overeenkomst storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op je rekening.

Wij staan voor je klaar

Heb je nog meer vragen over het herroepingsrecht of het retour sturen van producten? Neem dus gerust contact op.

Verkeerde producten ontvangen

Heb je per ongeluk de verkeerde producten ontvangen? Balen! Dat lossen we natuurlijk zo snel mogelijk op. Alles wat je daarvoor hoeft te doen is contact opnemen.

Winkelwagen